تو را دوست دارم


حرمت سکوت

من عشق را در تو

                  تو را در دل

                      دل را در موقع تپیدن

                          وتپیدن را به خاطر تو دوست دارم

من غم را در سکوت

            سکوت را در شب

                   شب را در بستر

          و بستر را برای اندیشیدن به تو دوست دارم

من بهار را به خاطر شکوفه هایش

               زندگی را به خاطر زیابیی اش

                  وزیبایی اش را به خاطر تو دوست دارم 

من دنیا را به خاطر خدایش خدایی که تو را خلق کرد دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

رها.92
ساعت21:06---5 بهمن 1392
کسانی که شما را دوست دارند،

حتی اگر هزار دلیل برای رفتن وجود داشته باشد

هرگز رهایتان نخواهند کرد،

آنها یک دلیل برای ماندن خواهند یافت...........


رها.92
ساعت8:45---3 بهمن 1392
نمـــــی دانــــم شبهــــا

مــــن شـــاعر می شــــوم

و تو را غـــزل بـــاران می کنم

یــــــا تـــــو بهــــانه می شـوی

و مــــــــن غــزل غــزل می بــــارم ...


Nahal
ساعت16:52---24 دی 1392
نقاش نیستم..ولی تمام لحظه های بی تو بودن را درد میکشم..!!

Nahal
ساعت23:58---5 دی 1392
سهم “من” از “تو” عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست
همان دلتنگی بی پایانی ست که روزها دیوانه ام می کند !


fateme
ساعت12:33---2 دی 1392
خوشحال شدم که اومدی مرسی

fateme
ساعت12:04---2 دی 1392
افسانه هارا رها کن...
دوری و دوستی کدام است؟؟...
فاصله هایندکه عشق را می بلعند!
من اگر نباشم دیگری جایت را پر میکند!...
به همین سادگی.......


شیما
ساعت12:04---2 دی 1392
سلام احسان جان وب قشنگی داریبه منم یه سری بزن

fateme
ساعت12:00---2 دی 1392
سلام وااااااای وبتو قالبش خیلی خوشگله همچنین عکساش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 2 دی 1392| 11:27 |احسان| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§